Willemstad - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Lies en Hettie BoZe - WaarBenJij.nu Willemstad - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Lies en Hettie BoZe - WaarBenJij.nu

Willemstad

Door: Lies en Hettie

Blijf op de hoogte en volg Lies en Hettie

20 Januari 2023 | Curaçao, Curaçao

19 januari 2023

om half 11 met de bus mee naar Willemstad. Lekker open ramen dus een een frisse wind door onze haren.

we zijn met een lokale gids, een prachtige dame in een bonte jurk met een soort tulband op, naar de Wijk Otrobande gegaan en daar heeft ze ons met heel veel enthousiasme door de wijk geleid. Overal hoorde je haar schaterende lach. Ze wist er heel veel van en we hebben veel opgestoken van hoe het ontstaan is en door wie het helemaal heeft laten opbouwen, daarna nog even bij de Pontjesbrug aan het water geluncht en weer met de bus naar ons resort. Daar gaan we beslist nog een keertje heen want we hebben pas een klein stukje gezien

vandaag zouden we gaan snorkelen maar ik heb te veel last van m’n rug dus een dagje rust ingepland.

Morgen naar Pirate bay en zondag op een catamaran de westkust af. Vertrek 7 uur en terug om 17.00 uur.

We kijken er erg naar uit.

Veel liefs van ons..

• 20 Januari 2023 - 23:15

Toos:

Ik hoop dat het goed gaat met je rug snel weer genieten..

• 21 Januari 2023 - 13:40

Lya:

• 21 Januari 2023 - 13:45

Lya:

Klinkt allemaal heerlijk, ik hoop dat je rug weer snel ok is. Lekker genieten daar

• 21 Januari 2023 - 20:00

Tonneke:

Hoi, meiden, eindelijk gelukt met Marjolein , veel plezier morgen met het snorkelen beste met je rug [e-1f618][e-1f618]

• 23 Januari 2023 - 10:06

Marjolein :

Hoi meiden,

Mijn vorige mail is mislukt dus ik probeer het nog een keer. Vrijdag liep ik met Hansje bij la Plce op de hei in een enorme sneeuw bui. Het was geweldig en heel mooi. Wat een contrast met jullie. Gaat je rug al wat beter Het?

Genieten jullie maar lekker en niet te fanatiek bridgen (ha,ha).

Liefs Mar.

• 24 Januari 2023 - 12:53

Lidy En Jan :

Dag Hettie en Lies,

Geniet maar lekker van jullie mooie en aangenaam warme reis.

Wordt er ook nog een beetje gebridged?

Hartelijke groet,

Lidy en Jan